Třicetidenní program krásy díl.V

Třetí krok: Zdravá snídaně

Následující týdenní plán lze využít, ikdyž chodíme do práce. Bude nejjednodušší, když ho během našeho třicetidenního programu čtyřikrát v pravidelném rytmu zopakujeme.

Naše snídaně zahrnuje během týdně čtyři různé druhy obilí, kterou jsou velmi chutné a našemu zdraví prospěšné. Jsou bohatým zdrojem vitamínů, bílkovin, minerálů a vlákniny. Ekologicky pěstované obiloviny obsahují celou řadu komplexních úhlohydrátů, kterou jsou organismem postupně štěpeny, takže během dne neklesá naše energetická hladina. Navíc podporují trávení, které je klíčem ke zdravé a krásné pleti.

Všechny tyto obiloviny se vaří nejvýše po dobu pětadvaceti minut. Když je připravujeme ráno, měli bychom je vždy předchzí večer namočit do vody. Raději si navykněme během přípravy snídaně namočit obiloviny na příští den. 

V dalších článích našeho blogu pro vás připravuji návody a pokyny k přípravě a obměně snídaní. Najdete zde jednotlivé recepty, ale také týdenní program zdravé a pestré stravy. 


Návrhy na snídaně:
pondělí: Quinoa- vynikající potravina s vysokým obsahem bílkovin, vitamínů a minerálů. Lze připravit jak na slano tak na sladko. Quionou je možné smíchat s jakýmkoliv ovocem, je možné přidat tvaroh, med, oříšky nebo naopak zeleninu, možné je využít i různá ochucovadla apod.
úterý: Ovesné vločky- obsahují důležité výživné látky. Vařené mají příjemnou ořechovou chuť a lze je tedy podávat s jakýmkoliv ovocem, jako kaši atd.
Středa: Vícezrnné müsli-  skládají se z různých druhů obilovin bohatých na živiny a jsou obzvlášť chutné.
Čtvrtek: Jáhly- vysoce výživný zdroj bílkovin, vynikající jemná chuť.
Pátek: Špalda- obilovina bohatá na bílkoviny, má rovněž lahodnou chuť.
Sobota: Zracené vejce na celozrném toastu a uzený losos (dle volby).
Neděle: Pohankové palačinky- můžete podávat s bio joburtem a javorovým sirupem nebo dle libosti např. se špenátem a šunkou. 

V dalším článku se dozvíte více o čtvrtém kroku ke zdraví a kráse, který zahrnuje tipy na zdravý oběd a recepty na zdravou večeři.