Čaje pro děti


Právě nám dorazilo větší množství čajů pro malého. Zejména ten malý prcek z nich má radost. Kdepak stavět z kostek komín. Lépe z čajů Leros :-) Máte to také tak, že pro vaše děti je zajímavější hrát si s vařečkou než s hračkami pro děti ve věku 0-2roky? Jednoznačně si ten náš kluk vybere zamykání skříněk v obýváku a následné uklízení klíčů např. do kabelky mamince, než aby si hrál s dřevěnou botičkou pro děti a procvičoval motoriku navlékáním tkaničky :-D

Ale zpět k čajům. Čaj dáváme malému od prvních měsíců. I když neodmítal ani obyčejnou vodu, ale chtěla jsem podpořit jeho zažívání. Tak jsem zkusila přidat do vody granulovaný čaj a hned mu zachutnal. Z počátku jsem dávala hlavně čaj granulovaný fenyklový, ale postupně jsme přešli na běžné sáčkové čaje. Výběr je nyní opravdu velký a jak už to tak bývá, začali jsme třídit. Zajímala mě hlavně kvalita, přidané cukry a  obsah chemických či umělých látek.

Většina velmi kvalitních čajů však byla pro dospělé a také cena byla hodně vysoká. Proto jsme pátrali dál a z dostupných čajů jsme vybrali LEROS Baby. Jednak se mi líbilo, že výrobce Leros má i čaje léčivé, tedy ty které se sice dají koupit volně v lékárně, ale mají SUKL kód, tedy jsou kontrolovány státními orgány a pak také tato firma vyvíjí stále nové receptury s ohledem na děti. V jejich nabídce je celá škála čajů od ovocných a bylinných, až po BIO čaje.

Dnes tedy dáváme čaje ovocné, bylinné a nejoblíbenějším čajem od Lerosu je dětský čaj s heřmánkem. Na našem eshopu levnalekarna.cz najdete veškeré čaje pro děti.

Komentáře